rik-van-druten

Rik over OYA-Center

Net zo zakelijk als ze ook betrokken is. Zo heb ik Pauline Volkert en OYA-Center leren kennen. Pauline’s grote project OYA-Center is nieuw. Dat biedt eenmalig een kans de positionering vrijuit te bepalen, niet gehinderd door beelden uit het verleden. Belangrijk, ook voor OYA-Center, want voor je het weet halen anderen er toch weer beelden bij die niet kloppen maar je wel dwarszitten. Voorafgaand aan de daadwerkelijke start eerst even goed nadenken dus. Over wat OYA-Center moet gaan communiceren. En met wie. En met wie niet. Zodat OYA-Center er over een paar maanden gewoon stáát. Ook communicatief.

Rik over Rik

Specialist in imago en crisiscommunicatie. Dicht het gat tussen hoe anderen u zien en hoe u

gezien wilt worden. Ook bij hoge nood en slecht nieuws.

Vaak zit er nogal wat licht tussen wat organisaties van zichzelf vinden en hoe anderen hen zien. Hetzelfde geldt voor bestuurders en ondernemers. Ik help dat gat te dichten. Gewapend met meer dan twintig jaar ervaring. Als adviseur en woordvoerder bij diverse overheden. Als media relations manager in de chemische industrie. En als journalist, dus ik weet hoe de media werken.